Jag är så ledsen för att jag inte har lagt ut ett nytt inlägg, men jag är inte hemma just nu utan jag är på församlingshelg med min församling i kyrkan. Så jag kommer skriva imorgon igen, och då fortsätter jag på serien.
Hoppas att ni har det bra :)
Jag är så ledsen för att jag inte har lagt ut ett nytt inlägg, men jag är inte hemma just nu utan jag är på församlingshelg med min församling i kyrkan. Så jag kommer skriva imorgon igen, och då fortsätter jag på serien.
Hoppas att ni har det bra :)
Det här är också en bok som jag läste för år sedan. Det är en serie på tre böcker som handlar om tre vänner. Det är en tjejbok, jag lovar att ta en bok som alla kan läsa nästa gång. Jag kommer inte ihåg vad den handlar om så vi tar från wikipedia.
Eragon är en bok som jag aldrig har läst färdigt, men jag vet början i alla fall. Eragon hittar en konstig sten i skogen och tar hem det. Stenen visar sig vara ett ägg och kläcks. I ägget fanns det en drake som Eragon döper Saphire. Bla bla bla ... Sen vet jag inte mer. 



