23 augusti 2012

Dag 12 - Jag såg honom först

Dag 12 - Jag Såg Honom Först


Det här är också en bok som jag läste för år sedan. Det är en serie på tre böcker som handlar om tre vänner. Det är en tjejbok, jag lovar att ta en bok som alla kan läsa nästa gång. Jag kommer inte ihåg vad den handlar om så vi tar från wikipedia. 
Boken handlar om Diana som går i sjuan. När Edgar började i hennes skola började allt bli jobbigt. Diana såg honom först och bla bla bla ... 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar