17 augusti 2012

Dag 6 - Septimus Heap

Dag 6 - Septimus Heap - Magi


Den här boken var väldigt rolig att läsa när jag var yngre. Jag kommer ihåg att jag tecknade figurerna ur den här boken. Som jag kommer ihåg så var det en bra bok. Jag kommer inte riktigt ihåg vad den handlade om, men den var bra. Det finns flera böcker i den här serien. På baksidorna av dom böckerna som jag har så står det att det bara skulle vara en triologi, men det finns så många böcker så det kan knappast vara en triologi.

Hoppas att du kommer att gilla den här boken.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar