I ett forum som jag är aktiv i så märkte jag att det var någon som hade skrivit om ljudböcker. Det här vill jag dela med dig som läser just nu.
Det finns två olika sätt att "läsa" en bok. Man kan läsa den i pappersform eller man kan lyssna på den i ljud form. Jag har lyssnat på många ljudböcker i mitt liv. När jag var liten var det tack vare ljudböcker som jag kunde sova. Nu när jag är äldre läser jag bara böcker, jag har inte lyssnat på en ljudbok på flera år. För några år sen så lånade jag Harry Potter och Fången från Azkaban på ljudbok. Jag orkade inte lyssna på hela för det blev för tråkigt, men ...
Vad tycker du om ljudböcker?
Är ljudböcker bättre än riktiga böcker? Och om du svarar ja, varför är dom bättre?
Hoppas att ni har det TOTALLY AWESOME!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar