
Den här boken är en bok som jag har läst över ett hundra gånger. Den är rolig, trevlig och väldigt lätt att komma in i. Rachel Riley fick en dagbok i julklapp av hennes bästis Riley som hon började i skriva i. Jag tror att hon skrev i den under ett år. Rachel skriver inte varje dag i dagboken, men hon skriver rätt ofta. Det är lite kärlek och väldigt mycket familjeproblem och hur det är att vara tonåring.
Jag kände igen mig i lite av vad Rachen skrev. Det är en bok som jag tycker att dom flesta borde läsa. Och som jag skrev innan så kommer man lätt in i boken.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar