18 augusti 2012

Dag 7 - Mitt hopplöst normala liv

Dag 7 - Mitt hopplöst normala liv


Den här boken är en bok som jag har läst över ett hundra gånger. Den är rolig, trevlig och väldigt lätt att komma in i. Rachel Riley fick en dagbok i julklapp av hennes bästis Riley som hon började i skriva i. Jag tror att hon skrev i den under ett år. Rachel skriver inte varje dag i dagboken, men hon skriver rätt ofta. Det är lite kärlek och väldigt mycket familjeproblem och hur det är att vara tonåring.

Jag kände igen mig i lite av vad Rachen skrev. Det är en bok som jag tycker att dom flesta borde läsa. Och som jag skrev innan så kommer man lätt in i boken. Hoppas att du läser den.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar