22 augusti 2012

Ny serie

Så nu ska jag börja med en ny "serie" här på bloggen. Varje vecka ska jag läsa ut en bok och sen på söndagen skriver jag en sammanfattning om boken, varför man ska läsa den och några jämförelser med dagens samhälle. Jag har börjat läsa en bok som heter "Flyga högt". Den boken är skriven av Katarina von Bredow. På söndag ska jag skriva om boken så håll ut. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar