Så innan jag går och lägger mig så måste jag skriva lite.
Nu under kvällarna sista veckan innan skolan börjar är det en bra idé att läsa innan man går och lägger sig. Just nu läser jag Harry Potter and the Goblet of Fire (som ni kan läsa om i det förra inlägget.)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar